I 1977 kjøpte Arvid Bjørn Nielsen trafikkskolen til Birger Andersen, ansatte Åge Bøen og starta opp A. Nielsen Trafikkskole AS i et lite lokale på den gamle Jernbanestasjonen, og med det er vi Notoddens eldste trafikkskole. Etter bare et par år flytta vi i større lokaler på gateplan i Heddalsveien for deretter å etablere oss der vi er nå. Det har vært mange ansatte opp igjennom årenes løp og det er verdt å nevne Anne Åsta Strand som var ansatt hos oss på 80-tallet som en av de første kvinnelige trafikklærerne som ble uteksaminert fra Trafikklærerhøyskolen. Arvid jobbet fullt til han ble 67 år og i 2010 overlot han drifta til sønnen Bjørn Erik som driver den videre. Det er morro at vi i dag kan ta imot 4. generasjon elever.

Vi er mangeårig medlem av ATL (Autoriserte Trafikkskolers Landsforbund) og sikrer dermed et høyt faglig nivå på våre trafikklærere, gode rutiner, og trygghet på at vi følger lover og regler for trafikkopplæringa.

Vi tilbyr trafikalt grunnkurs i lyse lokaler med god rom-akustikk. Hos oss skal du føle deg trygg på at du får god opplæring på din vei til førerkortet. Vi gir deg veiledning og ikke minst oppfølging.
Våre åpningstider er følgende:
Mandag: Stengt (send SMS 94 13 03 18)
Tirsdag-Torsdag: 09:00-16:00
Fredag: 09:00-15:00